TRANSLATOR Google
 
Zwroty i reklamacje

W związku z charakterem oferowanych produktów informujemy że zwroty są przyjmowane w terminie do 24 godzin od dostarczenia towaru do odbiorcy. 

Zwrot dokonywany jest na koszt kupującego, towar należy dostarczyć na adres:

Inwipol Technology Sp. z o.o.

ul. Warszawska 7 

81-317 Gdynia

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: inwipol-technology@inwipol.pl   


O zachowaniu 24-godzinnego terminu zwrotu decyduje data nadania paczki zwrotnej.

Zwracany towar musi być kompletny wraz z plombą zabezpieczającą (brak plomby automatycznie powoduje brak możliwości dokonania zwrotu) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

Reklamacja na urządzenie obejmuje okres 12 miesięcy od daty zakupu. Formularz gwarancji znajduje się w dostarczonej przesyłce.

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).

  1. Infolinia 8:00-16:00 - 514 966997 , e-mail:inwipol-technology@inwipol.pl  
  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

 Adres do reklamacji:

Inwipol Technology Sp. z o.o.

ul. Warszawska 7 

81-317 Gdynia

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl